Reaktywacja bloga :)


Witam Was ponownie po naprawdę długiej przerwie :) Nie było mnie tutaj od ponad trzech miesięcy. Praca zawodowa, współpraca z redakcją dla której piszę artykuły i recenzje, jak również inne obowiązki domowe pochłaniały sto procent mojego czasu. Ponadto musiałam przemyśleć pewne kwestie dotyczące mojego blogowania. Szczerze mówiąc to miejsce nie wygląda tak, jakbym tego chciała. Dotychczas publikowałam tutaj przede wszystkim recenzje kosmetyków, jednak zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszyscy mogą być zainteresowani tego typu tematyką. Chciałam stworzyć coś uniwersalnego, co przyciągnęłoby wszystkich czytelników, jednak brakowało mi pomysłów i czasu na ich realizację. Myślałam nawet o usunięciu bloga, jednak postanowiłam działać dalej dzięki Wam - czytelnikom, którzy dalej są razem ze mną i mimo tego, że bywam tutaj znacznie rzadziej mobilizują mnie do działania i wspierają dobrym słowem. Kiedy nie zamieszczałam postów na blogu mogliście mnie obserwować na Instagramie, gdzie starałam się być ciągle aktywna, abyście o mnie nie zapomnieli, a od dziś ponownie ruszam z blogowaniem Jestem pełna energii do działania i mam nadzieję, że wszystkie zamierzenia uda mi się zrealizować.

Co nowego dla Was szykuję? Już jutro pojawi się rozdanie, do udziału w którym już dziś serdecznie wszystkich zapraszam :) Ponadto będzie dużo wpisów niekosmetycznych. Jesień i zima to wyjątkowe pory roku. Wtedy sporo czasu spędzam w kuchni, przyrządzając różne smakołyki dla rodziny i moich bliskich. Na pewno będę się z Wami dzielić przepisami na szybkie i niezawodne potrawy. Sporo miejsca będę poświęcała również zdrowiu, pielęgnacji twarzy, ciała i włosów oraz ich koloryzacji. Ostatnio w moim domu trwa remont, który również pochłania sporą ilość mojego czasu, więc pojawią się też wpisy z zakresu aranżacji wnętrz. Jeżeli są wśród Was miłośnicy książek to odnajdziecie tutaj również recenzje i wiele propozycji czytelniczych. Obiecałam sobie, że będę dla Was pisać systematycznie. Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować ten plan.


10 komentarzy:

  1. Fajnie, że znowu jesteś :)
    Mogłabyś kliknąć w linki u mnie w najnowszym poście ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Powiem ci że nie tylko kosmetykami człowiek żyje! A im bardziej blog jest wielotematyczny tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ;) Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować wszystkie moje blogowe pomysły :)

      Usuń
  3. Cieszę się, że jesteś z powrotem, na pewno będzie Cię tu odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) Mam nadzieję, że moje nowe pomysły na wpisy Cię zainteresują ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Beaty punkt widzenia , Blogger