Dermokosmetyki Mediderm - produkty do pielęgnacji skóry atopowej na każdą kieszeń.

Atopowe zapalenie skóry to dolegliwość, która potrafi naprawdę uprzykrzyć życie. Charakteryzuje się nadmiernym wysuszeniem naskórka, swędzeniem i zaczerwienieniem. Jego główną przyczyną jest niewłaściwe funkcjonowanie bariery ochronnej skóry. Choroba często ma charakter cykliczny. W moim przypadku dolegliwości nasilają się przede wszystkim w okresie jesienno-zimowym. Ogniska chorobowe pojawiają się najczęściej na zgięciach łokci, pod pachami czy na szyi (tam, gdzie skóra najbardziej ociera się o ubrania). Zdaję sobie sprawę z tego, że nie ma leku, który pozwoli pozbyć się problemu raz na zawsze. Istnieje natomiast masa dermokosmetyków, które znacznie złagodzą nieprzyjemne dolegliwości. Większość z nich to produkty bardzo drogie. Potrzeba częstego nawilżania i natłuszczania skóry emolientami sprawia, że leczenie dolegliwości jest dość kosztowne, dlatego chciałam Wam przedstawić produkt, który z pewnością przyniesie ulgę, a przy tym nie zrujnuje Waszego portfela.


Według mnie idealnym produktem do pielęgnacji skóry atopowej za niewygórowaną cenę jest Mediderm - krem wskazany dla osób chorych na łuszczycę, egzemę i atopowe zapalenie skóry. Jest dostępny w trzech pojemnościach: 100g, 500g oraz 1kg. Ja zazwyczaj zaopatruję się w opakowanie o pojemności 500g, za które płacę około 20zł. Małe opakowanie o pojemności 100g jest idealne do torebki czy na wyjazd. Musimy za nie zapłacić około 7zł, więc większa pojemność jest zdecydowanie bardziej opłacalna. Najbardziej ekonomiczne jest opakowanie o pojemności 1kg, za które zapłacimy około 30zł. Oprócz przedstawionych powyżej kremów firma oferuje także inne produkty z tej samej serii:
- Mediderm Shower - emulsja pod prysznic (250g)
- Mediderm Bath - emulsja do kąpieli (500ml)
- Mediderm szampon (200g)
-  Mediderm koncentrat do kąpieli (275ml). 
Wszystkie wymienione dermokosmetyki są dostępne w aptekach stacjonarnych oraz internetowych. 

Opis producenta:
Mediderm cream długotrwale nawilża i natłuszcza, tworząc barierę ochronną, która reguluje zawartość wody nawet w najgłębszych warstwach naskórka. Nadaje skórze miękkość i elastyczność likwidując nadmierne łuszczenie i pękanie. Krem działa kojąco przy świądzie i pieczeniu łagodząc podrażnienia, a także na długo zabezpiecza przed wpływem czynników drażniących. Nie zawiera SLS, parabenów, substancji zapachowych i barwników.

Skład kremu:Aqua Purificata, Petrolatum, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Cetomacrogol 1000, Phenoxyethanol.


Krem jest bezzapachowy, ma gęstą, lecz łatwo rozprowadzającą się konsystencję. Jest nietłusty, błyskawicznie się wchłania, a pomimo białego zabarwienia nie plami ubrań. Nie powoduje uczucia lepkości i jest nietłusty. Opakowanie w formie słoiczka pozwala na łatwe wydobycie potrzebnej ilości produktu. Dzięki takiej formie pudełka możemy mieć pod kontrolą pozostałą ilość produktu. Jeżeli wolicie natomiast opakowania z pompką warto sięgnąć po to o pojemności 1kg. Gdy chcecie mieć produkt zawsze pod ręką, krem w tubce okaże się idealny. Wszystkie opakowania zawierają podstawowe informacje o działaniu produktu, składzie i stosowaniu.

Jeżeli chodzi o częstotliwość stosowania kremu nie ma tutaj żadnych ograniczeń. Możemy go używać w razie potrzeby, tak często jak jest to konieczne. Kiedy kupowałam go po raz pierwszy byłam do niego trochę sceptycznie nastawiona. Nie wierzyłam w to, że produkt za tak niską cenę może mi naprawdę pomóc. Jego działanie przerosło natomiast moje najśmielsze oczekiwania. Krem przynosi natychmiastową ulgę. Niweluje uczucie swędzenia i pieczenia. Redukuje zaczerwienienia i natychmiastowo nawilża skórę. Nie roluje się, nie jest lepki ani tłusty. Wchłania się natychmiastowo oraz sprawia, że skóra jest bardziej miękka i sprężysta. Zmiany chorobowe z dnia na dzień są coraz mniej widoczne, a przy regularnym stosowaniu całkowicie znikają. Ja stosuję go codziennie, również wtedy, gdy objawy chorobowe są mniej nasilone. Doskonale spełnia się w roli balsamu do ciała. Ogromnym plusem produktu jest fakt, iż nie brudzi ubrań i pościeli. Tak naprawdę w ogóle nie czuję, że mam go na sobie. Odczuwam natomiast, iż ma zbawienny wpływ na moją skórę. Stosowałam już wiele kosmetyków o podobnym działaniu i śmiało mogę powiedzieć, że ten krem niczym nie ustępuje drogim kosmetykom. Szczerze polecam! Dla mnie to produkt idealny. 

Czy mieliście okazję stosować produkty marki Mediderm? A może macie inne sprawdzone dermokosmetyki do pielęgnacji skóry atopowej? 

8 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy. Moja atopia daje mi nieźle w kość tej zimy, na pewno go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Kosmetyki z tej serii dają naprawdę zadowalające efekty :)

      Usuń
  2. Znam bardzo dobrze ich produkty. Uwielbiam skład ich kremu, działanie i konsystencje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam doskonale całą serię i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również te kosmetyki przypadły do gustu :)

      Usuń
  4. Nie znam, ale ja nie mam problemów skórnych.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beaty punkt widzenia , Blogger